Nieuwsbrief versturen

Je kunt op deze pagina vinden hoe je eenvoudig een reeds aangemaakte nieuwsbrief kunt versturen. Let hierbij op dat de nieuwsbrief geactiveerd is. Dit kun je zien door het groene vinkje onder Actief in het overzicht met nieuwsbrieven. Staat hier een rode X, dan moet je op deze X klikken om de nieuwsbrief te activeren. Vanaf dan kun je de nieuwsbrief versturen. Volg voor het versturen van de nieuwsbrief onderstaande stappen.

Klik in het nieuwsbrief overzicht op Versturen achter de titel van de nieuwsbrief die je wil versturen.

nieuwsbrief versturen 1

Let op dat je nieuwsbrief actief is. Dit kun je zien doordat er onder Actief een groen vinkje staat. Is dit niet het geval, klik dan op de rode X om de nieuwsbrief te activeren.

Controleer de instellingen. Klopt het dat je de nieuwsbrief wilt versturen die je wilt versturen? Wanneer wil je de nieuwsbrief versturen? Klik ook eens op Meer Opties.

Bij de geavanceerde instellingen onder Meer Opties kun je desgewenst een bijlage toevoegen, invoeren wat het verzend-adres is, en aangeven wie de reacties moet ontvangen. Let er bij het invoeren van verzendadressen* op dat je een van jouw @d66afdeling.nl e-mailadressen gebruikt.

nieuwsbrief versturen 4

Controleer deze gegevens voor de zekerheid. Klopt de naam van de nieuwsbrief? Klopt het onderwerp? Klopt het aantal contactpersonen?

Mochten alle gegevens kloppen, dan kun je op Nieuwsbrief verzenden/Nieuwsbrief inplannen klikken. De nieuwsbrief wordt nu verzonden.

* Standaard staat het verzendadres op online@d66.nl. Om te voorkomen dat je reacties niet ontvangt is het van belang dat je dit adres aanpast.

Laatst gewijzigd op 22 juni 2018