Enquêtesoftware

Na elk congres ontvang je als je aanwezig was altijd een e-mail met daarin een korte enquête over hoe jij het congres hebt ervaren. Deze enquêtes worden gemaakt met de D66 enquêtesoftware. Deze software stellen we nu ook breder beschikbaar. Op deze pagina’s lees je hoe je deze software werkt en hoe je dit voor jouw afdeling kunt aanvragen.

We maken bij D66 gebruik van LimeSurvey. De enquêtesoftware van LimeSurvey is open source en hosten we zelf.

Enquêtesoftware gebruiken

Heeft jouw afdeling geen inloggegevens voor de survey software, stuur dan een mail naar online@d66.nl. Let op: alleen het bestuur van een afdeling mag hiertoe een verzoek indienen.

Handleiding niet uitgebreid genoeg?

Is de handleiding op deze pagina niet uitgebreid genoeg of mis je iets? Laat het ons dan weten! Dit kun je eenvoudig doen door te mailen naar online@d66.nl. Gaan wij kijken of we je verder kunnen helpen.

Er is ook een handleiding beschikbaar van de softwareleverancier. Deze kun je hier vinden en is volledig in het Nederlands beschikbaar.

Laatst gewijzigd op 1 augustus 2017